Odvisno od modela, se je interval vzdrževanja povečal na 250 ur. To pomeni zmanjšanje tekočih stroškov vzdrževanja do 70 %.
Pridobili smo ekološke prednosti z zmanjšano uporabo maziv in obsegom dela ter pridobili tudi zmanjšanje tveganja izpadov in zastojev.
To je bilo doseženo z povečanjem servisnih intervalov ter izboljšav na področju sestavnih delov pogonskih gredi. Zato se uporablja optimizirane komponente pogonskih gredi, kot so npr. z izboljšanjem tesnjenja prečnih profilov in cevi strjenih s posebnimi strgali.
Nov osnovni sistem za mazanje z visoko zmogljivimi mazivi se uporablja na vseh pogonskih gredeh.
– Namensko vzdrževanje je odvisno od uporabe (Targeted maintenance, depending on application):
Zmanjšanje stroškov vzdrževanja je mogoče doseči tudi z specifično uporabo. Zato Walterscheid uvaja vzdrževanje razredov v ta namen.
– Uporaba določa vzdrževanje (The application governs the maintenance):
Razredi vzdrževanja se razlikujejo med različnimi aplikacijami in pogoni kardanskih gredi.
Aplikacije so razdeljene v dva razreda. W1 opredeljuje načine uporabe, ki vključujejo manj vzdrževanja, kot so košnja trave, pobiranje pridelka ali koruze. W2 vključuje dela z večjim obsegom vzdrževanja, kot so tehnike rahljanja in obdelave zemlje.
Na drugem nivoju je ocenitev verzije kardanske gredi. Razlikujejo se med širokokotnimi in standardnimi kardanskimi gredmi odvisno od tehnične zasnove. To se kaže v vzdrževanih intervalih, sklepih, drsnih profilih in zaščit.
Novi servisni intervali so bili potrjeni z intenzivnim programom testiranja za pet let.
Sedaj lahko hitro prepoznamo, katero vzdrževanje je potrebno za novo kardansko gred, glede na vrsto in specifičnost uporabe.